Akun Palsu Kayak Banci Taman Lawang

| Dibaca 185,920 kali

Bang-kicau
Ade ade aje sekarang di medsos ude pade kayak banci kaleng. Pake acare buat akun palsu buat nyerang orang belagu kayak pengamat ape deh katanye bla bla.. Kalo bego jangan bego amat kenape namanye akun bise dilacak ame yang laen siape sumbernye. Ude jangan kayak banci cebong kayak kate orang bermuke due, Satu dimuke satu dipantat.

Kudu gentel kalo memang mau kritik orang kayak ane nie mau si Babe sekalipun. Ane liat kagak bener ane berani cuap cuap kagak kayak banci kaleng ane. Emang bener dunie maye tapi jangan kayak demit kagak jelas manusie ato setan. Ude berani nie gue name alamatnye gue mau kritik tapi ade tapinye ude kritik kasih solusinye.. Kalau kagak ngerti solusi karene bahasa tingkat tinggi jalan keluarnye..

Kumpulan Berita :