Hanye Segitu Aje!!!!

| Dibaca 222,123 kali

Bang-kicau


MediaBnR -  Hehe emang asik juge dunie burung ini kalo kita ngamati pelakunye. Ilmu Bunglon yang dipake ame pelaku pelaku didalam dunie burung. Kagak ade namanye setia kayak name bus aje yang ade kepentingan ketemu kepentingan. Kadang kadang harga dirinye kagak die pikirin lagi padahal dengan kayak gitu malah keliatan jelas siape die.

Ane liat semue jujur aje pade berkiblat ame BnR cume pade malu aje mengakui nye.. Pengen kayak BnR gimane gitu lo tapi ude dijalanin kok jadi gimane gitu lo. Elu mau jadi tokoh kagak bise didunie burung ini percume aje dah. Elu mau pake jurus cimande ampe 7 penjuru angin kagak tembus dah. Yang ade kayak orang beloon pungguk merindukan bulan kate pepate.

Kumpulan Berita :