Di PBI Jurinye Salah di RN Jurinye Salah di BnR Jurinye Salah???

| Dibaca 472,265 kali

Bang-kicau feature

Aje gile dah dunie burung sekarang kagak nyadar pade kualitas burung nye. Gimane kalo di PBI katenye digoreng di RN digoreng di BnR digoreng nah lo bingung nie mane yang bener nie. Ini pastie kagak mungkin tige organisasi salah semua ni hayo pade pake logike. Ini asik nie kicaumanie bise menilai nie mane ni yang kagak beres nie hehe..

Tapi intinye kagak ade namenye burung bise bertahan lame didunie burung ini bro. Kite manusie aje ade faktor usie nye pasti pengaruh kemane mane dah kalo ude kena faktor usie. Kadang yang bahaye katenye ni kite kagak ngeliat langsung akhirnye berantakan dah informasinye. Kan kagak enak jadi nye emang kicaumanie kagak bise menilai ape kasihan deh lu.

Ude si orang semue ude pade tau kok kualitas burung semue sekarang punye burung bagus bagus bukan elo sendiri. Tapi ane cuma bise ngingetin aje diorganisasi mane aje volume mutlak kudu ade. Lah gimane mau nilai kalo suare burung kagak kedengaran kan kite nilai nye dari suare burung nye..

Mungkin die ude lelah bro….

Kumpulan Berita :