Browsing: Bang Kicau

Emang Burung Besi..!!!

| Dibaca 269,240 kali

MediaBnR – Ade ade aje nie orang maunye burung di gantang menang, emangnye die sendirian aje yang gantang. Terus yang laen yang…

Belayar Terus Niee BnR Nyee

| Dibaca 412,281 kali

mapan ude solid ude mua mua nye nie BnR ude tertata rapi semue.Emang si Babe mah kudu diajungin jempol kalo sutradara die…

Juare Pake Suap!

| Dibaca 859,172 kali

Kayaknye ude pade pinter nie kicaumanie kalau liat burung menang kagak beres. Ade namenye juare jagoan kandang kagak ade gunenye. Ape nikmatnye…

Komen Aje Lo! Ikut Juga Kagak..

| Dibaca 159,726 kali

Ane liat tu pade komen aturanye Presiden cup ane ampe ketawe liatnye.. Ini orang keliatan banget kagak pernah tao Presiden Cup ape…

Haloo Mau Kagak Nie?

| Dibaca 101,774 kali

(Bang Kicau) – Emang ude pade menghalalkan care nie di dunie burung mati rabit.. Ane selame ini diem aje cume ngeliat komentar…

Bisenye Nyabot Aje Lu

| Dibaca 721,996 kali

Ade aje kok organisasi bisenya ngerayu Juri BnR atu atu, Kecil banget kalo ane pikir tu organisasi. Kayak kagak ade muke aje…

Puase Aje Masih Usil

| Dibaca 926,307 kali

Di Bulan Ramadhan kite kudu bise menahan hawe nafsu kite. Baik tindak tanduk kite ame semue ame yang lainnye. Tapi aneh juga…

Ade Group FB Nye

| Dibaca 294,660 kali

Ane liat di medsos siape yang buat status die die juge yang komentar. Kayak lagu Iwan Fals bola ping pong ping pong…

Ade Prescup IV Ye?

| Dibaca 234,301 kali

Ape ane bilang juga tuh si Babe suseh ditebak orang nye. Segale jurus dipakai buat ngambrukin BnR main sabet janji palsu pade…